[Warszawa-pm] Problemy z CPAN.pm

Sebastian Marczak sebastian.marczak w yahoo.com
Wto, 23 Lut 2016, 01:07:56 PST

Hej

Mam problem: podczas instalowania programu (dokładnie chodzi o Bricolage
CMS ver 2.0.1) skrypt instalacyjny nie wykrywa w moim OS-ie modułu
CPAN.pm - zwraca komunikat żeby doinstalować. Sprawdziłem (przez Webmina
i w shellu), że ten moduł na pewno jest zainstalowany (ver 2.10). Jednak
za każdym razem przy próbie instalacji Brico wywala mi komunikat o braku
tego modułu. Próbowałem różnych kombinacji (np. deinstalacja i
instalacja na nowo, bezpośrednie podanie ścieżki) ale bezskutecznie. Ma
ktoś jakiś pomysł jak to rozwiązać/obejść ?

pozdro...

Sebastian M.