[Warszawa-pm] Programista perla do drobnych zleceń

Tadeusz Sośnierz tadeusz.sosnierz w onet.pl
Pon, 4 Kwi 2016, 05:24:17 PDT

Hej,
Nie pracowałem nigdy z samym RT (od strony kodu; używać samego
backtrackera zdarzyło się niejednokrotnie), ale mam dużo doświadczenia w
Perlu i Perlowych projektach, myslę, że mogę pomóc :) Z fakturą też nie
będzie problemu.

Pozdrawiam,
Tadeusz Sośnierz