[Warszawa-pm] PLPW2015 ?

Tadeusz Sośnierz tadeusz.sosnierz w onet.pl
Wto, 14 Lip 2015, 00:40:35 PDT

Hej,
Kontaktowałem się z Gdańskiem, pewnie niedługo stuknie pół roku temu.
Wtedy mieli załatwione miejsce, sponsoring etc, wszystko wyglądało
spoko, ale od tego czasu kontakt się urwał i nie widać, żeby coś się
działo. Spróbuję może jeszcze raz się z nimi skontaktować, i na
najbliższym spotkaniu podejmiemy decyzję o ewentualnym awaryjnym
przejęciu imprezy :)