[Warszawa-pm] Po spotkaniu październikowym

Sebastian Marczak sebusio w wp.pl
Pon, 4 Lis 2013, 06:27:09 PST

dnia  4 Listopada 2013 14:20 Piotr Roszatycki <piotr.roszatycki w gmail.com> napisał:

> Jestem mocno za. Dodatkowo możemy wcześniej zapowiedzieć sobie kilka
> tematów. Ja np. mogę co-nieco poopowiadać o drukowaniu 3D, w którym
> istotnym elementem jest aplikacja slic3r, która to oczywiście jest
> napisana w Perlu :)

Fajnie Piotrek. A jeszcze fajniej byłoby (tak myślę) gdyby takie informacje trafiały później na stronę warszawa.pm - tak wogóle na ostatnim (czyli wrześniowym) spotkanu był taki wątek w rozmowach odnośnie aktualizacji treści na stronie, ale się jakoś rozpłynął w ogólnym gwarze.

Sebastian M