[Warszawa-pm] Polski Perl Workshop

Tadeusz Sosnierz tadeusz.sosnierz w onet.pl
Nie, 20 Sty 2013, 07:33:24 PST

Plan kołatał się w mojej głowie już jakiś czas, i z tego co pamiętam
nie byłem nawet jedyną osobą, która chciała coś takiego zrobić, więc
postanowiłem sprawę nieco odświeżyć.

Największą moją obawą było organizowanie eventu, nawet jednodniowego,
na który koniec końców nikt nie przyjedzie. Ostatnio zainspirował mnie
jedak przykład Swiss Perl Workshopu[1]. Tam zarejestrowanych jest 5
osób na krzyż, a wszystko i tak wygląda, jakby miało się odbyć. Skoro
ten bocian oddycha, to i my możemy!

Przypominam również, że dostaliśmy nieoficjalne propozycje sponsoringu
od YAPC::Europe foundation oraz DuckDuckGo. Myślę, że nie ma co się
martwić o to, czy coś z tego wyjdzie, tylko spróbować! W najgorszym
wypadku będziemy mieć przerośnięte spotkanie Warszawa.pm w duchu
robienia czegoś pożytecznego dla Perlowego świata.

Co o tym myślicie?

Pozdrawiam,
Tadek

[1] http://act.perl-workshop.ch/spw2013/stats