[Warszawa-pm] Nasz ACT

Tadeusz Sosnierz tadeusz.sosnierz w onet.pl
Pon, 4 Lut 2013, 09:44:45 PST

On Mon, 4 Feb 2013 18:39:11 +0100
Piotr Roszatycki <piotr.roszatycki w gmail.com> wrote:

> Wyglada fajnie. A o co chodzi z piątkową integracją?

O to, żeby napić się piwa z ludźmi którzy przyjadą już w piątek
wieczorem (czyli pewnie jakieś 90%).

> Pozostaje pytanie najważniejsze... Robimy sami czy szukamy opiekuna
> prawnego? Jak sami to chyba jako stowarzyszenie? Bo chyba nie jako
> osoby prywatne?

Jestem w trakcie rozmów z jednym potencjalnym opiekunem prawnym. Wydaje
mi się, że na zakładanie teraz stowarzyszeń czy fundacji jest trochę
późno; może ktoś ma coś pod ręką/na myśli? FWiOO, PLUG?

Na Perl Weekly się nie wyrobiliśmy, ale myślę, że to następnego fajnie
gdybyśmy już byli „up and running” :)

Pozdrawiam,
Tadek