[Warszawa-pm] Fwd: TeamQuest - Perl (miejsce pracy Kraków )

Zbigniew Łukasiak zzbbyy w gmail.com
Nie, 21 Paź 2012, 10:17:51 PDT

2012/10/21 Waldemar Biernacki <wb w sao.pl>:
> Czy to nie to chodzi:
>
> http://jobs.perl.org/job/16466

No tak - to pewnie to.  Do mnie facet zadzwonił i obiecałem, że
prześlę dalej - ale mi się zachowało jako 'draft' na gmailu (czasem
się mylą mi te przyciski) i dopiero teraz zauważyłem.

Sorry.

Z.