[Warszawa-pm] Fwd: Szkolenie

Zbigniew Łukasiak zzbbyy w gmail.com
Pią, 22 Cze 2012, 22:59:54 PDT

Cześć,

Jak już pisałem robiłem w tym roku szkolenie z perla zaawansowanego -
więc chętnie się podejmę zadania, ale nie mam firmy - więc trzeba by
kogoś jeszcze w to zaangażować.

Zastanawiam się jak zrobić takie szkolenie, żeby było naprawdę
skuteczne - wydaje mi się, że najlepiej byłoby gdyby uczestnicy sami
przygotowali listę zagadnień z tego co jest im potrzebne do codziennej
pracy.  Ostatnio jak robiłem to szkolenie to mam wrażenie, że lista
była uzgadniana raczej przez dział HR niż przez samych
zainteresowanych.

Pozdrawiam,
Zbyszek