[Warszawa-pm] Perlowiec poszukiwany w Panoramie Firm

Grzegorz Blach magik w roorback.net
Pon, 30 Lip 2012, 02:34:58 PDT

Jak dla mnie, też jest tam za mało informacji. Widocznie były jakieś
powody, aby podać tylko tyle. Proponuję więc umówić się na rozmowę i
wtedy zapytać o szczegóły. Ja ze swojej strony zapewniam, że mamy bardzo
wesoły zespół.