[Warszawa-pm] Fwd: Szkolenie

Zbigniew Łukasiak zzbbyy w gmail.com
Śro, 11 Lip 2012, 04:03:08 PDT

2012/7/11 Łukasz Mądrzycki <uksza w uksza.net>:

> czy w tej sprawie coś się kręci? Ja bym się chętnie podłączył, jako
> kursant, ew. pomóc mogę z firmą.

Jeśli Wy to organizujecie to ja chętnie wystąpię jako szkoleniowiec,
ale na organizację nie mam czasu.  Problemem będą materiały - bo ja
nie mam czasu nic opracować, więc albo na podstawie czegoś ogólnie
dostępnego - ale takie materiały są tylko po angielsku, albo może sami
przygotujecie listę zagadnień i to będzie takie bardziej luźne
rozwiązywanie problemów niż przejście programu.

Pozdrawiam,
Zbyszek