[Warszawa-pm] Kwartz

Roszatycki, Piotr piotr.roszatycki w gmail.com
Śro, 12 Sty 2011, 04:00:36 PST

Hej.

Co do rozdzielania logiki, to konkretne kolory są danymi (składowe RGB na
przykład) ale to, że chcesz tabelkę podzielić np. na pasy jasne i ciemne,
albo wartości ujemne oznaczyć innym kolorem niż wartości dodatnie, to już
jest jak najbardziej logika prezentacji. Być może to jest przekombinowane,
ale elegancji założeniu się nie da odmówić. Inna sprawa, że Kwartz to raczej
ciekawa implementacja w stylu "proof of concept" i żywcem na Perla bym jej
nie portował.

Co do takiego dziedziczenia szablonów to jest to wbudowane w moduł
http://search.cpan.org/perldoc?ASP4
Jak pamiętasz, to ja nie jestem za bardzo zwolennikiem MVC i do swoich
rzeczy to raczej technologii ASP używam. Akurat ASP4 jest dość fajną
implementacją i dopasowaną do nowych Perlowych zabawek (PSGI).

Przyuważ dokumentację http://search.cpan.org/perldoc?ASP4::MasterPage Z niej
wynika, że tam zaimplemetowane jest prawdziwe dziedziczenie szablonów (use
base)! Mnie brakuje jeszcze ciekawych mechanizmów OO z Moose (before/after,
augment/inner).

Gdyby tak połączyć pewne rozwiązania z ASP4 i Kwartza, to dla mnie była by
bomba :)

W dniu 11 stycznia 2011 19:47 użytkownik Zbigniew Lukasiak <zzbbyy w gmail.com

--
 .''`.    Piotr Roszatycki
: :' :    mailto:Piotr.Roszatycki w gmail.com