[Warszawa-pm] Spotkanie na temat Dependency Injection - zamiast spotkania lutowego

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Wto, 8 Lut 2011, 05:15:22 PST

2011/2/7 Tadeusz Sośnierz <tadzikes w gmail.com>:

> Hej,
> Ja bym uczestniczył bardzo chętnie, aczkolwiek nie wiem jak mógłbym
> kontrybuować do pomysłu. Spotkanie mogłoby być po to, aby przedyskutować
> sam panel, co wyszło, co nie, jak poszło, etc.

OK - zrobię w takim razie tradycyjną ankietke.

Jest jeszcze taka sprawa - zgłosiła się jedna firma oferująca
zasponsorowanie pizzy po spotkaniu - ale tylko pod warunkiem, że
znajdę jeszcze kogoś kto się dołoży.  Może macie pomysł do kogo można
uderzyć?

Pozdr.
Zbyszek