[Warszawa-pm] WebPrototypes

Zbigniew Łukasiak zzbbyy w gmail.com
Nie, 11 Gru 2011, 08:32:37 PST

Chyba na taką nazwę się zdecydowałem dla moich 'komponentów webowych'.

Linki:
https://github.com/zby/WebPrototypes-Registration
https://github.com/zby/WebPrototypes-ResetPass
https://github.com/zby/Plack-Middleware-Auth-Form

Chodzi o takie komponenty z których można szybko zbudować taki
szkielet/prototyp aplikacji webowej.  Pomysł jest taki sam jak
'scaffolding' w Railsach - ale zamiast generowania kodu który w miarę
budowy jest usuwany i zastępowany przez już własne kawałki - tutaj
będą klasy bazowe, a zamiast usuwania będzie 'overriding' - ale idea
stopniowego zastępowania jest identyczna.  Myślę, że dziedziczenie
daje prawie takie same możliwości jak generowanie kodu - ale w
bardziej kontrolowany sposób.

Przykłady zastosowania będą w Nblogu, dopóki nie wypuszczę tego na
CPAN to w specjalnej 'gałęzi' (branchu) -
https://github.com/zby/Nblog/tree/reset_pass_app (chcę, żeby 'master'
dał się odpalić bez sciągania dodatków z githuba).

Co myślicie?