[Warszawa-pm] WebNano

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Wto, 21 Wrz 2010, 02:19:11 PDT

2010/9/21 piotr pogorzelski <pp w webtel.pl>:
> This one checks if the first part of the path is a number - if it is it uses
> it to look for a Dvd object by primary key. If it cannot find such a Dvd
> then it returns a 404. If it finds that dvd it then redispatches by the next
> path part and passes that dvd object as the first parameter to that method
> call. Note the need to check if the called method is an
>                     ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> allowed one.
>
> A czemu to jest takie wazne? skoro pisze sie wlasny dispaczer to
> [...]

Dzięki - nareszcie widzę, że ktos mi toprzeczytał :)   A odpowiadając
na pytanie - problem jest z metodami takimi jak wlasnie na przykład
'local_dispatch' - co zrobić, żeby użytkownik nie mógł namieszać?
Zastanawiam się teraz czy możliwe byłoby po prostu zamiana wszystkich
takich funkcji na "prywatne" to znaczy z prefixem '_' i odróżnianie
tego w ten sposób, ale to chyba jednak zbyt kłuciłoby się z tym co
normalnie się uważa za prywatne - bo 'local_dispatch' nie jest
prywatne w takim ogólnie przyjętym sensie.