[Warszawa-pm] WebNano

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Pon, 20 Wrz 2010, 11:04:38 PDT

2010/9/20 piotr pogorzelski <pp w webtel.pl>:
> musi sie dac latwo zainstalowac i zdeinstalowac
>
> szczegolowy opis typu copy-paste aby
> zainstalowac i uruchomic przykladowa aplikacje
> - tekst dla laika.
>        tekst nie ma tlumaczyc co zrobic i dlaczego,
>        tylko maja byc napisane polecenia jakie nalezy
>        wklepac - i to musi zadzialac

Dzięki.  Dzisiaj troche popracowałem nad tym, żeby to się dało odpalić
z jednego pliku i żeby to copy-paste było jak najprostrze.  Załączam
wynik - Synopsis mam nadzieję spełnia postulat prostego copy-paste i
uruchomienia.  Jesli chodzi o instalacje i deinstalacje to będzie to
zwykły pakiet CPAN - i chyba nie będę nic wymyślał ponad to.

Cdn.

--
Zbigniew Lukasiak
http://brudnopis.blogspot.com/