[Warszawa-pm] Catalyst i DBIx::Class

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Pią, 17 Wrz 2010, 04:49:53 PDT

Można tez wygenerować to bezpośrednio przez schema loader:

perl -MDBIx::Class::Schema::Loader=make_schema_at,dump_to_dir:./lib -e
make_schema_at("New::Schema::Name", { relationships => 1 }, [
"dbi:Pg:dbname=foo","postgres" ])’

o tych opcjach to ja ciagle zapominam - wiec nawet sobie kiedys
zapisalem to na blogu:
http://perlalchemy.blogspot.com/2008/01/automatic-dbic-schema-creation-from.html
:)

Z.