[Warszawa-pm] Module::Skeleton

Piotr Roszatycki piotr.roszatycki w gmail.com
Śro, 19 Maj 2010, 13:12:22 PDT

W dniu 19 maja 2010 17:37 użytkownik Radosław Zieliński <radek w pld-linux.org
> napisał:

> W czym to jest lepsze od h2xs?

Nooo h2xs to niezły oldskool jest :)

Ten Module-Skeleton to nie jest moduł, który coś generuje, tylko póki co
szablon, który wykorzystuję jako bazę dla nowych modułów. Różnice:
Module::Build zamiast MakeMaker, extra testy wręcz niezbędne przed
wrzucaniem na serwery CPAN-a, inny układ pliku .pm, dodatkowy skrypt który
generuje brakujące pliki na podstawie tych z repozytorium gita.

Ja wręcz zachęcam Piotra, aby poprawił sobie ten szablon tak, aby pasował do
jego stylu kodowania. Nie mam patentu na jedyny właściwy.

--
.''`.    Piotr Roszatycki
: :' :    mailto:Piotr.Roszatycki w gmail.com