[Warszawa-pm] Module::Skeleton

Śro, 19 Maj 2010, 08:20:18 PDT

W dniu 19 maja 2010 16:54 użytkownik Zbigniew Lukasiak
<zzbbyy w gmail.com>napisał:

> Ostatnio się przymierzam do Dzilla
> (
> http://search.cpan.org/~rjbs/Dist-Zilla-2.101310/lib/Dist/Zilla/Tutorial.pm
> )
> - o ile wiem to on działa zarówno z Module::Install jak i
> Module::Build.  Ale do tej pory do generowania szkieletu to używałem
> Module::Starter (też może generować zarówno M::I jak i M::B).

DistZilla może być niezłą alternatywą dla Windziarzy, który cierpią na brak
dobrego shella ;)

U mnie w szkielecie dodatkowo jest to co zawsze i tak wrzucam do modułów,
tzn. extra testy w katalogu xt, generowanie README, LICENSE i SIGNATURE oraz
doklejanie paru adresów do META.yml.

--
.''`.    Piotr Roszatycki
: :' :    mailto:Piotr.Roszatycki w gmail.com