[Warszawa-pm] Module::Skeleton

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Śro, 19 Maj 2010, 07:54:27 PDT

2010/5/19 Piotr Roszatycki <piotr.roszatycki w gmail.com>:
> Ponieważ Piotr chce wrzucić nowy moduł do CPAN-a, pozwoliłem sobie zrobić
> taki szablon, który ułatwi przygotowanie modułów:
> http://github.com/dex4er/Module-Skeleton
> W "master" są pliki wersjonowane, a to co się samo generuje i następnie
> wrzuca później do CPAN można podejrzeć w branchu "cpan".
> Wiem, że Zbyszek korzysta z Module::Install, ale ja preferuję Module::Build,
> jako że nie wymagane jest wtedy instalowanie make, a do przygotowania
> dystrybucyjnej paczki właściwie potrzebny jest sam Perl.

Ostatnio się przymierzam do Dzilla
(http://search.cpan.org/~rjbs/Dist-Zilla-2.101310/lib/Dist/Zilla/Tutorial.pm)
- o ile wiem to on działa zarówno z Module::Install jak i
Module::Build.  Ale do tej pory do generowania szkieletu to używałem
Module::Starter (też może generować zarówno M::I jak i M::B).

Z.