[Warszawa-pm] WebNano

piotr pogorzelski pp w webtel.pl
Pon, 10 Maj 2010, 04:15:50 PDT

> Najlepszym chyba argumentem za takimi optymalizacjami jest to, ze to
> poszerza zakres stosowalnosci.  Co prawda dla wiekszosci zastosowan ta
> 1/1000 sekundy nie ma znaczenia, ale jest duza roznica miedzy czyms co
> sie nadaje tylko do do 'powolnych' aplikacji a czyms uniwersalnym.

ja na to patrze  _nie_ w kontekscie ile milisekund moge zaoszczedzic,
tylko jak to sie prezentuje na tle konkurecji.
i wazniejsze dla mnie: dlaczego jest tak, a nie inaczej.

dlaczego dwa razy wolniej niz php?

moze jest jakas uzasadniona przyczyna, a moze nie.

to jak ze spalaniem w aucie. producent podaje swoje,
rzeczywiste zalezy od wielu roznych czynnikow.

ale kazdy w papiery patrzy, bo nie wazne te 0.1 litra
ale wazne aby nie bylo dwa razy wiecej niz alternatywa ;)