[Warszawa-pm] web aplication speed test

Waldemar Biernacki wb w sao.pl
Czw, 17 Cze 2010, 00:22:26 PDT

Cześć!

Mam prośbę,

omawialiście różnego typu oprogramowanie w Perlu i opisywaliście jego
szybkość. Czy jest możliwe byście mi pokazali jak coś takiego uruchomić
(aplikacja Perla do badania szybkości aplikacji internetowej)?
Może jakiś konkretny end-user kod bym się mniej napracował? :)

Pozdrawiam!

wb.

ps.

Ostatnio oglądałem gdzieś pozycjonowanie Perla w przeciągu ostatnich
kilkunastu lat. W połowie lat 90-tych był - w powszechności stosowania -
gdzieś na pozycji 7-8, teraz jest na opozycji 8-mej. Na początku lat 2000
zawędrował na pozycje 3-cią. To wtedy zamiast dać wersję Perla 6, to
naobiecywano tylko w sumie zamrażając rozwój wersji 5-tej na pare lat. Tak
myślę, że gdyby nasz przeor był bardziej stanowczy to Perl nadal byłby wysoko.