[Warszawa-pm] Subclassing aplikacji

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Śro, 9 Cze 2010, 03:47:54 PDT

2010/6/9 piotr pogorzelski <pp w webtel.pl>:

> chyba rzeczywiscie tak bym wolal.
> a moze po prostu nie rozumiem tej mody na anonimowe
> subroutiny. a moze nie moda, tylko niecznosc
> wynikajaca z czegos tam o czym nie wiem.
>
> cos mnie uwiera jak ogladam tak pisany kod. nie wiem
> dokladnie co.
>
> moze to, ze wyglada mi to jak zaszycie konfiguracji
> w kodzie.

:)

No ja troche zartowalem z tym, ze to nic takiego.  Normalnie w tym
miejscu oczekiwaloby sie 'definicji' jakiejs funkcji - ktora pozniej
bylaby uzyta przy serwowaniu strony, a tym czasem tutaj mamy
'aplikacje' funkcji GET do jakiejs anonimowej subroutine. Oczywiście
ta aplikacja spełnia rolę 'jakby definicji' - tylko, że jest to taka
nie do końca działająca definicja - bo na przykład nie spełnia
oczekiwań przy dziedziczeniu.

Moose tez używa takich sztuczek i to na pewno jest minus - ale cóż -
jak nie można inaczej, a poza tym Moose jest jednak dużo lepiej
sprawdzone pod każdym względem na wypadek żeby ta 'niby deklaracja'
nie spełniała jakiś oczekiwań.

Z.