[Warszawa-pm] Nasza stronka - plan (prosze o zaakceptowanie albo odrzucenie)

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Pią, 9 Lip 2010, 03:34:52 PDT

2010/7/9 Tadeusz Sośnierz <tadzikes w gmail.com>:

> Wygląda całkiem nieźle, acz sporo jest wolnego miejsca na górze, bez
> logo wygląda to dość łyso. Możnaby albo z niego w ogóle zrezygnować,
> albo jednak narysować, tym niemniej myślę, iż łatwiej będzie o
> czarodziejów od css niż od rysowania. Chociaż też elegancko by wyglądało
> gdyby było :)

Cebulke możemy używać:

The Perl logo, the Perl Foundation logo, and the bare onion logo are
available for use by Perl Mongers, PerlMonks, and Perl.org, which are
part of TP

http://www.perlfoundation.org/perl_trademark

Nie chcę się wymądrzać, ale ja bym i tak wywalił tą całą górę.