[Warszawa-pm] WebNano Inheritance Experiments

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Czw, 9 Gru 2010, 08:13:18 PST

Witam,

Nakręciłem ostatnio filmik o tym jak przez dziedziczenie łatwo
zmieniać drobne części jakiejś aplikacji napisanej pod WebNano.  Muszę
powiedzieć, że 'kręcenie' jest całkiem wciągające - ale na avidemux
ciężko się pracuje, bo co chwila coś się pieprzy, więc lepiej co pare
minut zachowywać kopie.

Niestety komentarze są po angielsku - ale nie ma tego aż tak dużo -
więc powinno być zrozumiałe.

Film wrzuciłem na naszą stronkę - bo nie mam gdzie tego trzymać
prywatnie (to jest 15MB - więc chyba nie powinno być problemu).

http://warszawa.pm.org/WebNanoInheritance.mpeg