[Warszawa-pm] Object::Tiny::RW

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Śro, 18 Sie 2010, 23:31:51 PDT

2010/8/19 Tadeusz Sośnierz <tadzikes w gmail.com>:

> Hej,
> Widzę że wędrujesz pomiędzy coraz to mniejszymi modułami. W kodzie masz
> jednak, z tego co widzę, 4 klasy, może wystarczyłoby to po prostu
> napisać w klasycznym, surowym OOP? Masz jakiś konkretny powód dla
> którego tego unikasz?

W zasadzie to jest to już mała różnica - jeśli by ktoś miał jakieś
objekcje to szybko mogę to przenieść - kompatybilności z Moose to
chyba nie zmieni.

Wydaje mi się jednak, że nawet dla tych paru deklaracji to już by się
opłacało napisanie czegoś takiego w moim własnym kodzie - zawsze to
oszczędza pare linijek i łatwiej się czyta, ale po co jak jest już
O:T:R na CPANie?

Jeszcze nie wiem co jeszcze do tego WebNano będę dorzucał - może
jeszcze się troche rozbuduje - na razie jednak chciałbym dojść do
tego, żeby być zadowolonym z podstawowej architektury.