[Warszawa-pm] LOGO

Leszek Piotrowski leszekp w life.home.pl
Wto, 17 Sie 2010, 01:58:39 PDT

Cześć Waldek,

tak gwoli ciekawości to te loga są Made in Bialystok   :-)

Po prostu mój kolega grafik /Krystian/ pochodzi z Bialegostoku.

No i ja kiedys dawno temu tez mieszkalem w bialostockiem /miasteczko
Siemiatycze/.

No i nadal myslę, że nasze logo to może być cały "set" czyli dowolna ilosc
obrazków
o podobnym wygladzie etc

Leszek ...

Dnia 2010-08-17 10:31 Waldemar Biernacki napisał(a):

>Dołączam się do głosu Leszka, choć będąc z Białegostoku mam oczywiście
mniejsze prawa... :)
>Wspomniana wersja z podanymi uwagami mi się też najbardziej podoba.
>
>wb.

PKiN