[Warszawa-pm] LOGO

Łukasz Mądrzycki uksza w uksza.net
Pon, 16 Sie 2010, 06:13:11 PDT

---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od: Leszek Piotrowski <leszekp w life.home.pl>
Data: 16 sierpnia 2010 14:08
Temat: LOGO - Re:  Wiadomość wysłana na listę Warszawa-pm czeka na akceptację

Łukasz, Tadek,

Oh rozumiem dlaczego mam problem z wysyłaniem wiadomości na listę.
Tak na tempo usiłuję coś zmienić w mojej subskrypcji ale to nie działa.
Ok, zrobię to innym razem.

No więc LOGO.

Mój kolega coś zrobił i to mi się podoba.
Ale oczywiście mój "malarz" strzelił gafę.

Pearl zamiast Perl.

Oczywiście się szybko zmieni na Perl i chyba Warsaw na Warszawa.

Proszę wyslijcie tenże mój email na listę.

No i jest pytanie co z tym dalej. Która wersja etc.

Aha, mój kumpel zaznaczył czerwoną strzałką jego rekomendacje.

Pzdr, Leszek