[Warszawa-pm] Pomysł na logo (od Leszka)

Tadeusz Sośnierz tadzikes w gmail.com
Pon, 2 Sie 2010, 08:41:36 PDT

Od Leszka:

Myślę, że nie będzie problemu z O'Reilly ponieważ Warszawa-PM
to nie firma komercyjna.

O'Reilly zapewne bez problemu daje zgodę na camela dla tego typu
organizacji
jak PM.org.

Zresztą na linku który podesłał Zbyszek, O'Reilly jako przykłady nie
komercyjnych sitów
używajacych wielbłada w logo podaje własnie Perl Mongers.

Dlaczego tak na początek zabawy z grafiką myślę o jednogarbnym
wielbłądzie
/dromader/.

No bo problemem jest zrobienie logotypu z cebulą.
Na dokładkę  ta cebula ma już konkretny wręcz nie modyfikowalny wygląd.
No i trudno to warzywo skojarzyć z Warszawą.

Spróbujemy coś zrobić z camelem na początek.

Projekt który powstanie wcale nie musi być projektem docelowym.
Myślę, że będziemy mogli realizować nowe inne pomysły jeszcze przez
długi
czas.

Ale kiedyś coś musimy wreszcie wybrać.

Leszek