[Warszawa-pm] Pomysł na logo (od Leszka)

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Pon, 2 Sie 2010, 06:01:49 PDT

2010/8/2 Tadeusz Sośnierz <tadzikes w gmail.com>:
> Hej,
> Jako że Leszek ma problemy z pisaniem na listę, przekazuję wiadomość od
> niego.
>
> Pozdrawiam,
> Tadek
>
> ----- Forwarded message from Leszek Piotrowski <leszekp w life.home.pl> -----
> Od: Leszek Piotrowski <leszekp w life.home.pl>
> Do: warszawa-pm w pm.org
> Data: 2010-08-02 14:28
> Temat: Re: [Warszawa-pm] Perl 6 - świętowanie
>
> Aktualna koncepcja logo to coś podobnego do logo mySQL /delfin i napis/.
>
> W naszym przypadku będzie trochę inaczej.

> [...]

Osobiscie mam pewna rezerwe do wielblada - bo skojarzenie wielblad i
Perl jest zastrzezone przez O'Reilly:
http://oreilly.com/pub/a/oreilly/perl/usage/

Lepiej chyba trzymac sie cebuli ktora juz tez zaczyna byc
rozpoznawalna i jest uzywana przez inne grupy Perl Mongers.

--
Zbigniew Lukasiak
http://brudnopis.blogspot.com/