[Warszawa-pm] Hey!

Waldemar Biernacki wb w sao.pl
Wto, 13 Kwi 2010, 07:44:23 PDT

Próbowałem, problemy począwszy od instalacji (właśnie pod Windows - bo w
linuksie to nie miałem problemów) poprzez to, ze nie ma tam zarządzaniem
projektem (choćby drzewo katalogów począwszy od wybranego głównego).
Kolorowanie składni plików własnego formatu też nie znalazłem - nagminnie
edytuję pliki o moich własnych formatach (kilka rodzajów) - takich plików w
projekcie może być i ponad 100 i brak łatwego dostępu do nich (poprzez proste
kliknięcie) jest kładące - brak dostępu do plików projektu poprzez drzewo
katalogu (i to drzewo jak np. w Quanta+, a nie tak jak np. w skądinąd niezłym
windowsowym edytorku ConTEXT (łatwe kolorowanie składni). Byłem NAWET! gotowy
kupić licencję na edytorek, ale nie znalazłem takiego, który ma przynajmniej
te trzy cechy:

1. Łatwy do instalacji w Windows i Linux (łatwy - nie chcę co chwilę jak z tą
biblioteką wx się zastanawiać)

2. Katalog projektu wy swietla TYLKO pliki, które są moimi źródłami

3. Edycja podświetlania składni

Quanta+ jest blisko idału: ma fajne i edytowalny drzewo projektu (wraz z
przesyłaniem po ssh do zdalnego serwera) i trudną dla mnie, ale akceptowalną
edycją kolorowania. Dużą - dyskwalifikującą wadą jest to, że nie mam jej w
Windows. Moje środowisko pracy to moje maszynki linux i windows ale też obce
dostępne przez zdalne pulpity czy po prostu jak zajadę do obcej firmy by coś
"grzebnąć".

dzięki! i pozdrawiam.
wb.