[Warszawa-pm] Coś małego do aplikacyjek webowych

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Nie, 14 Cze 2009, 02:25:08 PDT

2009/6/13 Łukasz Mądrzycki <uksza w wp.pl>:
> Hej,
>
> muszę "doumieć" się jakiegoś narzędzia do łatwego i sprawnego
> tworzenia maleńkich webowych aplikacji - prostych interfejsów do bazy,
> ankiet, generatorów tego i owego - nic wielkiego: kilka formularzy,
> może jakieś proste logowanie, ew. "podpinalność" pod jakieś szablony
> (HTML::Template czy TT)...
>
> Rozglądam się, rozglądam, ale w każdym rozwiązaniu w którymś momencie
> trafiam na coś co mi się nie podoba. To oznacza, że prawdopodobnie nie
> znajdę nic, co mnie w 100% zadowoli, więc posłuchałem co ludzie
> polecają i tym się zajmę.

> [...]

Ja oczywiście używam Catalysta - ale Mojo wygląda interesująco.
CGI.pm - to już staroć chociaż pewnie OK na takie naprawdę krótkie
skrypty, CGI::Application też powinno być OK dla takich małych
zastosowań (nie mam zbyt szerokich doświadczeń tutaj - ale w firmie w
której ostatnio pracowałem używano CGI::Application w ten sposób, że
cała aplikacja była jedną wielką klasą), a Maypole w sumie został
zastąpiony przez Catalysta.

Jeśli chodzi o mój własny Catalyst::Example::InstantCRUD to jeszcze
nie mógłbym tego polecić, ale zachęcam do zapoznania się.  Jestem
teraz w trakcie przenoszenia obsługi formularzy na HTML::FormHandler.

--
Zbigniew Lukasiak
http://brudnopis.blogspot.com/