[Warszawa-pm] Nasza stronka

Łukasz Mądrzycki uksza w uksza.net
Wto, 28 Lip 2009, 16:29:09 PDT

W dniu 25 lipca 2009 19:10 użytkownik Tadzik Sośnierz
<tadzikes w gmail.com> napisał:
> No, prawie wszystko śmiga, poza jakimś brzydkiem błędem o braku
> imagemagicka :)
brzydki błąd do drobiazg - się dorobi, będzie gites :)
Dla mnie problem jest innego typu: ten soft wygląda tak, jakby
działał, ale nie działa tak jak wygląda.
Niemożna zrobić 'Stron'-> zapisują się jako 'Entries'; podobny
miszmasz jest z folderami...

Moje dwie propozycje:
* kto zgłosił ten pomysł, niech teraz szyje w kodzie ;P
* zamontowałem Movable Type, który chyba działa:

http://mt.uksza.net
http://mt.uksza.net/_mt

loginy/hasła takie jako poprzednio; kto nie ma - niech się zgłasza

tymczasem,