[Warszawa-pm] Nasza stronka

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Pon, 27 Lip 2009, 10:26:19 PDT

2009/7/25 Tadzik Sośnierz <tadzikes w gmail.com>:

> No, prawie wszystko śmiga, poza jakimś brzydkiem błędem o braku
> imagemagicka :) Teraz jak rozwiązujemy sprawę książek, piszemy jakiś
> własny moduł, czy jest na to jakiś mądry sposób które samo melody
> rozwiązuje?

Co do książek to wystarczy, żeby każdy mogł edytować tą stronkę.
Zrobi się jakąś alfabetyczną listę i każdy będzie sam dopisywał.  Co
do potrzebnych mechanizmów to niezbędne jest tylko, żeby ta strona
była linkowana z jakiegoś stałego miejsca (a nie tak jak notatka
blogowa która się przesuwa w dół strony a później jest archiwizowana).