[Warszawa-pm] Nasza stronka

Tadzik Sośnierz tadzikes w gmail.com
Czw, 23 Lip 2009, 09:55:45 PDT

Dnia 2009-07-23, o godz. 17:10:44
Waldemar Biernacki <wb w sao.pl> napisał(a):

Jak wiadomo:

> 1. PostgreSQL jest super (chociaż inne też db wchodzą w grę).
> 2. Baz danych trzeba używać.
> 3. Brakuje porządnych programów do zarządzania nimi na poziomie
> projektanta i użytkownika.
>
> Co szanowni Perlowcy o tym myślą?

Słyszałeś o pgadmin? Nie używałem więc nie powiem Ci czy jest fajny,
ale wiem że takie coś jest.

A z praktycznego punktu widzenia czarno widzę zgranie się razem do kupy
i napisanie czegoś co nam (no dobra - mnie) nie jest zupełnie
potrzebne. Najlepsze projekty jak wiadomo powstają wtedy, gdy
programista się drapie tam gdzie go swędzi, a nie wtedy, gdy piszemy
nie dla siebie:
> "true designing tool for imbecylów informatycznych"

Pozdrawiam
Tadek