[Warszawa-pm] Nasza stronka

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Czw, 23 Lip 2009, 07:08:22 PDT

Cześć,

Na wczorajszym spotkaniu - poza piwkiem i luźniejszymi tematami
omówiliśmy też sprawę naszej strony i wymyśliliśmy następujący plan:

Łukasz - na swoim serwerze uruchomi Melody i MojoMojo i założy konta
dla wszystkich członków listy a wszystkim obecnym na spotkaniu da
prawa administracyjne.

Tadek - zajmie się administracją tych nowych aplikacji

Wszyscy będą wymyślać co na te strony wrzucimy i w miarę możliwości te
pomysły realizować.  Na razie są trzy pomysły:
- strona z książkami (informatycznymi) które zobowiązujemy się sobie
nawzajem pożyczać (w trakcie comiesięcznych spotkań)
- strona z czarną listą firm (ja nie jestem co do tego przekonany)
- strona dla golfistów

Poza tym oczywiście każdy będzie mógł założyć swoją własną stronkę
która by reklamowała jego osobę (na przykład dla tych którzy liczyliby
na jakieś kontakty biznesowe).

Ja tak sobie myślę, że można by też zgromadzić listę firm używających
Perla (oczywiście tylko tych które same się tym pochwalą - ale trzeba
będzie je do tego zachęcać).

Jeśli by Tadek z Łukaszem się nie wyrabiali to planem B może być
przeniesienie się na Google Sites.

Pozdr.
Zbyszek