[Warszawa-pm] Oferta współpracy

pp w webtel.pl pp w webtel.pl
Nie, 11 Sty 2009, 02:29:23 PST

On Wed, December 10, 2008 1:50 pm, wrares wrote:
> Witam
>
> Celem integracji środowiska użytkowników i sympatyków Perla w Polsce, oraz
> zwiększeniem
> zainteresowania rozwiązaniami w tym języku, zwracamy się do Państwa z
> zapytaniem, "Czy jesteście zainteresowani razem z Nami rozwijaniem portalu
> perlgtk.pl ?".

 HEAD perlgtk.pl
200 OK
Cache-Control: private, no-cache
Connection: close
Date: Sun, 11 Jan 2009 10:22:46 GMT
Pragma: no-cache
Server: Apache/2.2.X (OVH)
Vary: Accept-Encoding

--
pzdr.
piotr pogorzelski

ps
witam, jestem juz od jakiegos czasu na liscie, ale jakos brakowalo
bodzca aby sie odezwac czy przywitac, co niniejszym czynie - hellou
wszystkim. teraz nie moglem sie powstrzymac, aby nie odpowiedziec,
dziekuje zespolowi portalu, za odpowiednio silny bodziec do dzialania
:* :)