[Warszawa-pm] InstantCRUD

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Pią, 20 Lut 2009, 04:43:11 PST

2009/2/20 Radoslaw Zielinski <radek w pld-linux.org>:
> Zbigniew Lukasiak <zzbbyy w gmail.com> [20-02-2009 09:22]:
>
> Dodałem zależności do PLD, ale nie użyję tego z powodu zależności od
> Rose.  Kolejny zestaw modułów w stylu "wynajdźmy koło i wrzućmy je na
> CPAN z nic nie znaczącym prefiksem" -- nie, dziękuję.

A który jest Twoim ulubionym modułem do formularzy?  Ja w sumie
zamierzam się na HTML::FormHandler, jest obiecujacy ale jeszcze za
wczesna wersja.  FormFu mnie troche rozczarowalo - ma zabagiony kod
(wiem bo sam probowalem go wyprostowac i wyrzucilem kilkaset linii -
ale ostatecznie to za duzo pracy bylo), chociaż trzeba przyznać, że
obsługuje mnóstwo case'ów.  Mam nawet częściowo zrobiony generator do
niego - ale wkurzyły mnie problemy z rozbudowywaniem i postanowiłem
spróbować Rose::HTML.

> W Rose-HTMLx-Form-DBIC masz literówkę w AUTHOR w Makefile.PL (i nic
> w "=head1 NAME").
>
> Mile widziane: LICENSE=>'perl' w Makefile.PL (pojawia się w META.yml
> i pldcpan.pl wtedy wyłapuje).

Dzięki - już poprawiam.

> U mnie przeszło; z tego, co widzę po tych raportach, FAIL są na
> developerskich wersjach Catalysta i DBIx::Class.

Wielkie dzięki - jakoś to mi umknęło.

--
Zbigniew Lukasiak
http://brudnopis.blogspot.com/