[Warszawa-pm] InstantCRUD

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Pią, 20 Lut 2009, 00:22:19 PST

Hej!

Liczyłem na jakiś feedback - strasznie trudno jest nie zapomnieć o
jakiś szczegółach i parę dni walczyłem właśnie z dopisywaniem różnych
prerequisites.

A teraz z wersja 0.0.27 mam problem - są dwa raporty FAIL - ale nie
mogę dojść dlaczego.  Byłbym wdzięczny jakby ktoś potrafił to
powtórzyć i sprawdzić dlaczego.

Załadowałem rano wersję 0.0.28, jeszcze nie ma na CPAN, ale pewnie
niedługo będzie, jedną rzecz tam zmieniłem - ale wątpię, żeby to
pomogło.

Pozdr.
Zbyszek