[Warszawa-pm] RecursiveUpdate

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Wto, 3 Lut 2009, 10:37:24 PST

Hej!

Załączam nową wersję RecursiveUpdate.  Nie mogę jeszcze jej jeszcze
opublikować na CPAN, bo wymaga najnowszego DBIC z svn - ale jestem
zadowolony z tej wersji.

Dla tych których jeszcze nie zamęczałem moim pomysłem -
RecursiveUpdate dodaje jedną metodę recursive_update do
DBIx::Class::ResultSet - dzięki której można za pomocą jednego
wywołania można modyfikować złożone struktury danych.   W planie to ma
być podstawą frameworku CRUD i wspierać RESTowe PUT.  Wydaje mi się,
że taki CRUD działający na poziomie logicznej struktury - zamiast na
rekordach będzie o wiele użyteczniejszy.

Repozytorium svn:
http://dev.catalyst.perl.org/repos/bast/DBIx-Class-ResultSet-RecursiveUpdate/1.000/trunk

Wszelkie uwagi mile widziane.

Pozdr.