[Warszawa-pm] Nasza stronka

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Pon, 21 Gru 2009, 09:12:06 PST

2009/12/21 Strzelecki Łukasz <flagg w onet.eu>:
> Toż nie lepiej było zostawić poprzednią stronę i zmienić tylko motyw
> graficzny? Wszystko działało, były uprawnienia (każdy mógł dostać prawa do
> edycji wybranych podstron), serwer cały czas działał.... a teraz powrót do
> statycznego html'a? ...kto to będzie edytował??

Prawdę mówiąc mi jest wszystko jedno - trochę nie wyszło z tym wiki -
ale nie wiedziałem że do starej stronki można ustawiać uprawnienia dla
wszystkich.  Chociaż - nie wydaje mi się też, żeby goły HTML był jakąś
przeszkodą, zaleta hostowania przez Perl Mongers była by taka, że nie
bylibyśmy zależni od jakiejś małej firmy która może nagle zmienić
zdanie co do hostowania naszych plików i dawania uprawnień.

> Wcześniej nie komentowałem, ale to już trochę żenujące się robi, że grupa
> programistów (głównie webmaster'ów) nie może jednej strony postawić...
> Myślę, że możemy szybko wrócić do tego co było, a jak ktoś podrzuci motyw
> graficzny to też migiem się podmieni :-) Co Wy na to?

Taaaa - grafikę to trzeba poprawić.

> Potrzebni są w sumie tylko ochotnicy do edycji/zarządzania stroną, która już
> działa(ła) i w dużej części jest zrobiona... więc jak?

Trzeba rozdać uprawnienia do całości wszystkim którzy się pojawiają na
spotkaniach - nie spodziewam się jakiś konfliktów na polu edycji.

Pozdr.
Zbyszek