[Warszawa-pm] Strona – co robimy?

Łukasz Mądrzycki uksza w uksza.net
Pon, 17 Sie 2009, 12:59:36 PDT

> No to sprawdziłem na #mojomojo - poradzono mi wyłączyć cache
> (CATALYST_NOCACHE=1).  Co prawda chodzi tylko o anonimowe zmiany
> podobno - ale chyba nie bedziemy generowac jakiegos duzego ruchu.
dodałem w configu co trzeba (a przynajmniej tak mi się wydaje).

domontuję jeszcze dzisiaj
oddmuse.uksza.net
twiki.uksza.net

w sumie to już będzie:
* google
* Movable Type
* mojomojo
* oddmuse
* twiki

to znaczy, że teraz albo dobijemy do tuzina, albo podejmiemy decyzję,
nawrzucamy na stronkę co trzeba i postaramy się, żeby żyła (spotkania,
golf itd...)

Albo ktoś kto zna, ma doświadczenie i może powiedzieć "znam, bierzemy,
będzie spoko" - wskaże coś, albo zrobimy głosowanie.
W wypadku drugim - głosuję daję dwa glosy na mojomojo i jeden na MT.