[Warszawa-pm] Spotkanie...

Radoslaw Zielinski radek w pld-linux.org
Wto, 28 Paź 2008, 11:42:53 PDT

Patryk Kisling <p.sanchopansa at gmail.com> [24-10-2008 09:15]:
> Ja proponuje Kasztelana na Nowogrodzkiej, ewentualnie qworum. Nie są to
> jakieś super knajpy, ale piwko można wypić i pogadać. Może być też Boryna na
> Brackiej. W Szwejku jest dużo ludzi i drogi browar. To tylko propozycje.

Nie znam tych miejsc; jeśli chodzi o mnie, możemy iść gdziekolwiek, byle
było to wcześniej ustalone.  Proponuję zostać przy Szwejku; zawsze możemy
się przenieść.  Plus jest taki, że łatwo znaleźć.

Dla ustalenia uwagi: Czwartek, 30. października 2008, 19:00.

Wszystkim pasuje?

--
Radosław Zieliński <radek at pld-linux.org>