[Warszawa-pm] Spotkanie Rubistow

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Śro, 19 Lis 2008, 11:39:05 PST

2008/11/19 Piotr Roszatycki <piotr.roszatycki w gmail.com>:
> A może ktoś przekleić treść? Nie mam konta w tym serwisie i raczej
> niespecjalnie chcę mieć :)

A - spoko.  Myslalem, ze to bedzie dostepne nawet spoza GL.

WRUG - spotkanie 12-2008

Poprzednie spotkanie WRUGu znowu skończyło się w barze (razem całe 5
osób, więc nie warto było robić prezentacji), tym razem mamy zamiar
pozbierać trochę szerszą publiczność i porozmawiać na trochę
poważniejsze tematy. Takie, które mogą podejść nie tylko pasjonatom,
hakerom i profesjonalistom, ale i początkującym oraz osobom z innych
ekosystemów.

Zatem na razie mamy dwie prezentacje:
1) Mike Lee: "Test By Proxy": A tour of a flexible way to get
monitoring, logging and testing fully automated.
2) Tomek Stachewicz: "Advanced Ruby round-up": Meta-programming,
functional goodies and all the other stuff in Ruby that seems magic
the first few times.

Prezentacje będą po angielsku oczywiście (uczyć się języków!) i, jak
widać po doborze tematów, chyba wartościowe dla każdego niezależnie od
poziomu. Zresztą i tak są tylko pretekstem do spotkania się w gronie
podobnych sobie rubiowców w Warszawie ;)

Jak zwykle pierwszy wtorek miesiąca, czyli 2. grudnia.

Jak zwykle zaczynamy o 19:30 w Emerald Irish Pub (naprzeciwko Muzeum
Narodowego) jednym (no, może dwoma ;) ) piwem, a potem idziemy do sali
na prezentacje i hakowanie.

maps.google.com/maps?f=q&hl=pl&geocode=&q=emera...

Typ:
    Spotkanie publiczne

Adres:
    Warszawa, Smolna 11
    Pokaż na mapie

Czas:
    od 2 grudnia, 19:30 do 2 grudnia, 21:30

Kontakt
    tomekrs w o2.pl

Założyciel:
    Tomasz Stachewicz - programista Ruby On Rails, Aenima.pl

Grupy:
    Ruby on Rails
    Języki Skryptowe
    ...więcej
    Ruby
    ...mniej

Członków:
    7

Tagi:
    ruby, rails, wrug, hacking, programowanie