[Warszawa-pm] Kwiki?

Czw, 13 Lis 2008, 12:45:33 PST

Moja propozycja jest taka, aby przenieść stronę, która na razie
straszy na jakiś mega-cool-web-2.0-ozone-friendly-and-other-buzzwords
engine. Ponieważ zajmujemy się Perlem, to raczej sprawa honoru, aby
hostować się na czymś perlowym.

Wg mnie kryteria spełnia Kwiki:

http://www.kwiki.org/?KwikiThemes

A tu jest mój mini-serwisik, ale ładnie w nim widać, jak mimimalnym
kosztem stworzyć w miarę funkcjonalny serwis:

http://fakechroot.alioth.debian.org/

Jeśli macie jakieś lepsze pomysły, to proszę zapodawać. Ja jedynie
chciałbym, aby taki engine umożliwiał szybkie tworzenie stron z
poziomu przeglądarki, najlepiej coś w stylu wiki-wiki.

--
 .''`.    Piotr Roszatycki
: :' :    mailto:Piotr.Roszatycki w gmail.com