[Warszawa-pm] Perlowe mity

leszekp w life.pl leszekp w life.pl
Wto, 18 Mar 2008, 06:47:32 PDT

Środa OK. Tylko gdzie?

Mam problem. Zrobiłem serwis web odpalany z CD.
wykorzystując to: www.dwebpro.com

Jest tak, że na pierszej stronie facet się loguje.
Perlowy skrypt CGI sprawdza czy taki ktos jest w mySQL.
Jesli jest, to są nastepne strony i podstrony itd.
Oczywiście te podstrony to dynamiczne strony CGI.
Na każdej takiej stronie jest ten czy inny kontakt z mySQL.
I za każdym razem connect i disconnect :-(

Czy nie da się jakoś nosić ten obiekt /uchwyt do bazy/
pomiędzy tymi stronami?
Póki co myślę, że jest to niemożliwe.
Na dodatek nie mam dostępu do zasobów dyskowych
ponieważ wszystko jest uruchamiane z CD.
Oh Ok, ma dostęp do katalgów TEMP itp użytkownika
ale nic nie chcę tam zapisywać.
Czyli jeśli coś mogę wymieniać między skryptami
to musi sie to odbywac via RAM.

Pozdr, Leszek, tel. (22) 53 02 561