[Warszawa-pm] PLUG, Aula, Bootstrap i inne

Waldemar Biernacki wb w sao.pl
Czw, 6 Mar 2008, 22:45:36 PST

Thursday 06 of March 2008 19:30:01 Strzelecki Łukasz napisał(a):
> W przyszłym tygodniu to trzeba dwa dni na projekt zarezerwować. Gość
> wyjechał poprzednio zanim się z nim spotkałem, a teraz strasznie ciśnie,
> że JUŻ musi wiedzieć, czy to wszystko ruszy (wraca w weekend). We wtorek
> się z nim spotykam i myślę, że dobrze by było, żeby wszyscy zainteresowani
> spotkali się z nim np. w czwartek (jeśli brak przeciwskazań to od razu
> takie spotkanie umówię)... bo wydaje mi się, że to, iż damy radę zostało
> już ustalone :-)
> A drugi dzień do zarezerowowania to wtorek/środa, żeby jeszcze raz
> wszystko przejrzeć i sobie przypomnieć :P

Czy Szanowni Koledzy mnie też uwzględniają? Przypominam, że jestem w
Białymstoku. Jeśli tak, to proszę dać mi znać PO spotkaniu wtorkowym o
terminach spotkania i np. w środę ALBO w czwartek wybrałbym się do Warszawy
by z Wami (lub także z tym panem) spotkać się.

Waldek