[Warszawa-pm] PLUG, Aula, Bootstrap i inne

Łukasz Mądrzycki uksza w wp.pl
Czw, 6 Mar 2008, 09:48:24 PST

06-03-08, Strzelecki Łukasz <flagg w onet.eu> napisał(a):
> W przyszłym tygodniu to trzeba dwa dni na projekt zarezerwować. Gość
>  wyjechał poprzednio zanim się z nim spotkałem, a teraz strasznie ciśnie,
>  że JUŻ musi wiedzieć, czy to wszystko ruszy (wraca w weekend). We wtorek
>  się z nim spotykam i myślę, że dobrze by było, żeby wszyscy zainteresowani
>  spotkali się z nim np. w czwartek (jeśli brak przeciwskazań to od razu
>  takie spotkanie umówię)... bo wydaje mi się, że to, iż damy radę zostało
>  już ustalone :-)
OK, ja jestem zwarty i gotowy. Wszelkie popołudniowe terminy mi pasują.
Domyślam się jednak, że ów nasz Człowiek wolałby spotkanie raczej wcześniej.
Dowiedz się proszę możliwie najszybciej kiedy i o której - zrobię
sobie dziurę wolną w czasie dnia.

>  A drugi dzień do zarezerowowania to wtorek/środa, żeby jeszcze raz
>  wszystko przejrzeć i sobie przypomnieć :P
Jasne. Jak dla mnie - im wcześniej tym lepiej, więc może wtorek? W
razie "W" pozostanie środa do przemyślenia i przygotowania spotkania z
Człowiekiem.

tymczasem borem lasem,
uksza