[Warszawa-pm] biblioteczka...

Łukasz Mądrzycki uksza w wp.pl
Czw, 10 Sty 2008, 12:55:31 PST

10-01-08, Strzelecki Łukasz <flagg w onet.eu> napisał(a):
> To ja się zapisuję od razu na ostatnią pozycję, czyli "Wyrażenia
> regularne" :-)
>          /|\
>         / | \
>           |______ Jak można ją wypożyczyć? Trzeba jakąś kartę sobie założyć? :P
dowód (nowy!!!), drugi dokument tożsamości, zaświadczenie z ZUS o
niezaleganiu, PIT-36, zaświadczenie o niekaralności...
jeśli się spieszysz, możemy to załatwić "na dniach" po prostu się
umawiając, ew. zabiorę na najbliższe spotkanie -> będzie pretekst
(kolejny) żeby takowe szybko zorganizować

> Ps. A co mamy dostępne na warszawa.pm.org w sensie oprogramowania?
na razie wszystko to, co na Lennym, ale może zarządzimy przenosiny na
jakieś stabilniejsze łącze i lepszą maszynę - wtedy Etch...

pzdr,
uksza

p.s.
zmieniłem reply_to z nadawcy na listę. Chyba tak wszystkim będzie wygodniej...