[Warszawa-pm] biblioteczka...

Łukasz Mądrzycki uksza w wp.pl
Czw, 10 Sty 2008, 12:26:15 PST

hej,

się wziąłem i wklepałem kilka pozycji:
http://warszawa.pm.org/biblioteczka.html

i tu prośba do wszystkich: jeśli ktoś chciałby podzielić się z innymi
swoimi książkami i dorzucić do listy swoje pozycje - bardzo proszę o
listę
Tytuł
Autor
rok wydania
wydawnictwo

myślę, że na pewno możemy wymieniać pozycje anglojęzyczne.
Mam natomiast wątpliwości, czy umieszczać w spisie rzeczy
"okołoperlowe" (apache, sql, xml itp) albo wręcz nie-perlowe (sieci,
Python, Linux...)

Jeśli biblioteczkę potraktujemy szeroko, rozmyje nam się charakter
grupy, z drugiej jednak strony dzięki takiej biblioteczne, wymianie i
spotkaniom może udać się stworzyć fajną merytoryczno-towarzyską grupę.
Otwartą, uczącą, pomagającą...
co o tym myślicie?

pzdr,
luk

p.s.
biblioteczka i ew. informacje o spotkaniach to jak na razie jedyne
pomysły na stronę jakie mam. Może ktoś dorzuci jeszcze jakiś?

p.p.s
jak komuś się nie podoba mój hardcorowy html z vima - śmiało niech się
zgłasza na ochotnika który zrobi to inaczej  ;-P