[Warszawa-pm] Ważne! Projekt!

Waldemar Biernacki wb w sao.pl
Śro, 9 Sty 2008, 23:58:54 PST

Ja jestem zainteresowany.

moje doświadczenie:

> 	- administracja systemami Linux (głownie debian),
nie administruję full-time, ale stawiam, konfiguruję i administruję
konfigurację (kilka maszyn debianowych właśnie):
debian+lighttpd (fastcgi+php), postgresql (raz oracle choć słabo),

> 	- programowanie:
> 		> do administracji systemami,
raczej słabo - proste skrypty

> 	- GUI (wieloplatformowe),
dość biegle Win32-GUI (zrobiłem w Perlu własny generator aplikacji) próbowałem
Tk ale ze względu, że Win32-GUI działał wyraźnie lepiej w Windowsach to
zarzuciłem go. Dotykałem wxPerl.

> 	- aplikacje internetowe, a dokładniej zaawansowane WWW,
Napisałem kilka komercyjnych dosyć zaawansowanych aplikacji (perlowych i
phpowych - wszystkie w fastcgi na lighttp). W Perlu zrobiłem własne
biblioteki (w tym własną SVG do obrazowania wykresów monitoringu)

> 	- sieciowe (serwery usług, itp.)
tu jestem cienki bolek

pozdrawiam
wb

> Jakkolwiek projekt zaczyna się za kilka miesięcy (w okolicach
> maja/czerwca), trzeba się w miarę szybko decydować, by odpowiednie papiery
> (czyt. umowy) można było podpisać do końca lutego. Zleceniodawcy po prostu
> chcą mieć 100% pewność, że wszystko ruszy w terminie.
>
> Jeżeli kogoś to interesuje, z tego co się orientuję, to możliwa będzie
> praca w niestandardowych godzinach <- ale głowy nie dam.

po